hzabanA

علم و فناوری

hzabanA

علم و فناوری

علم و فناوری

  • ۰
  • ۰

۱- چشمان تان باید دشمن تان باشدچشم ها می توانند قدرت شنوایی تان را کاهش دهند. حتماً برای تان پیش آمده است که هنگام صحبت با فردی، تلویزیون دقیقاً پشت سرتان قرار بگیرد. چشمان شما در این حالت نمی تواند کمکی به شما کنند و به زودی متوجه می شوید که نمی توانید خوب گوش کنید.
لیستنینگ در تافل، حتی از لیستنینگ در زندگی واقعی نیز سخت تر می باشد. زمانی که در زندگی واقعی با کسی حرف می زنید؛ می توانید روی زبان بدن، حرکات دست ها و بیان چهره ی او تمرکز کنید. همه این موارد سرنخ هایی به ما می دهد که بتوانیم موضوعاتی که شخص روبه رو درباره آنها صحبت می کند و احساساتی را که سعی در توضیح آنها دارد؛ بهتر درک کنیم.
با این حال، در آزمون تافل، فقط می توانید به صدایی که از طریق گوش هایتان می شنوید؛ تکیه کنید. باید بکوشید توجه تان را روی لغات کاهش داده و تا جایی که امکان دارد به کل قطعه ای که می شنوید توجه کنید.
مشکل اینجاست که بر خلاف پیشنهاد سایت های دیگر، نمی توانید چشمان تان را ببندید. بلکه باید یادداشت برداری کرده و به اتفاق هایی که در صفحه نمایش تان می افتد دقت کنید. تمرکز خود را بر روی کامپیوتر و فضای کارتان نگه دارید.
هنگامی که در محل امتحان حاضر می شوید؛ احتمالاً همراه با دیگر شرکت کنندگان در آزمون خواهید بود و سالن پر از افراد دیگر می باشد که به راحتی حواس تان را پرت می کند؛ اما به یاد داسته باشید: اجازه ندهید چشمان تان باعث حواس پرتی تان شود.

ادامه مطلب....

  • ۹۹/۰۴/۰۲
  • سارا کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی