hzabanA

علم و فناوری

hzabanA

علم و فناوری

علم و فناوری

  • ۰
  • ۰

۱-شروع خوبی داشته باشید

۲۰ کلمه اول رزومه بسیار مهم هستند زیرا این معادل تقریبی چیزی است که هر فرد می‌تواند در شش تا هفت ثانیه بخواند – یعنی میانگین زمانی که یک استخدام کننده به مطالعه رزومه شما اختصاص می‌دهد. این ۲۰ کلمه شامل ایمیل و اطلاعات تماس شما در بالای صفحه نمی‌شوند، زیرا استخدام کننده در این مرحله به آنها اهمیتی نخواهد داد. ۲۰ کلمه می‌تواند شامل یک یا دو نقطه بولت دار در بخش خلاصه حرفه‌ای شود. از نقاط بولت دار برای نمایش تخصص و پیشرفت‌های شغلی خود استفاده کنید. 

 

 

“Full Stack Engineer with 15 years combined experience in iOS development, web development, and Internet of Things (IoT).”

 

این یک نقطه بولت دار نمونه است که عنوان شغلی، مدت زمان فعالیت و لیستی از مهارتهای کلیدی را در ۱۸ کلمه توصیف می‌کند.

 

۲-پروژه‌های جانبی را به رزومه خود اضافه کنید

پروژه‌های جانبی نشان می‌دهند که شما اهل کار و فعالیت هستید و از وقت آزاد خود برای به دست آوردن مهارت‌های جدید و ارتقای شغلی استفاده می‌کنید.

 

پروژه‌های جانبی، مانند کار آزاد و داوطلبانه به اعتبار شما می‌افزاید. همچنین می‌توانید نکات برجسته دیگری را به طور غیر مستقیم عنوان کنید. به عنوان مثال، تجربه کار به عنوان مدیر املاک، به صورت پاره وقت مهارت‌های اداری و خدمات مشتری را به شما آموزش می‌دهد، این مهارت‌ها به موقعیت‌های شغلی دیگر قابل انتقال خواهند بود.

 

پروژه‌های جانبی وفعالیت‌های روزانه شما رشد و پیشرفت شما را در داخل و خارج از دفتر کار نشان می‌دهند. اما اگر تعداد آنها زیاد باشد، بهتر است در یک بخش جداگانه گنجانده شوند.

ادامه مطلب....

  • ۹۹/۰۴/۰۲
  • سارا کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی